Alla inlägg den 18 april 2014

Av Jennifer - 18 april 2014 19:32

Idag var vi iväg och trimmade hazze, den förväxla cockerspanieln !
Hazze är egentligen en flatcoated retriver , men oj så långhårig han var !
Han behövde bli fin inför utställningen nästa helg så nu är han fin ! Riktigt fin faktiskt! Jag har nog dock tagit ni vatten över huvudet när jag lovade att handla honom. Han var inte alls vidare lätt att ställa upp.. Och Bittan (pappas uppfödare) är ju själv proffs och vill väl ha lite mer än vad jag kan och lyckas med.
Får öva lite till och göra mitt bästa när det är dags! Ska i alla fall satsa på att bara ha så kul som möjligt å bli en erfarenhet rikare ! Har som sagt aldrig ställt helt själv , så är grymt nervös. Men det ordnar sig nog!

Och nu sitter jag här och väntar på Maria, världens bästa Maria! Vissa människor vill man bara stoppa ner i en ask och behålla för alltid!
Ikväll ska vi äta gott och antagligen prata hund hund hund och antagligen lite annat! Haha! Kommer bli en trevlig kväll!

Hoppas årets påskhelg har mer fint att bjuda på !
Hur spenderar ni er helg?

Är förövrigt riktigt glad idag , en bra dag idag asså!

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards