Alla inlägg under augusti 2013

Av Jennifer - 19 augusti 2013 15:35

Lovade för några dagar sedan att lämna omdömen om fitnessguru's protein som jag provade på.
Första reaktionen var väl inte så poppis.
Men nu är jag fast! I och med att fitnessguru.com lottar ut presentkort så tänkte jag faktiskt dela med mig av mina smakupplevelser här! Är ju lite dött här i mellan åt. Sorry !
Proteinet jag fastnade mest för var wildberry/Vanilla whey faktiskt! Lagom sätt och en mild smak! Kommer definitivt köra på den igen!
Gillade även Kiwi/yoghurt mycket! Vårt val det där asså! Men som sagt är fitnessguru nytt för mig så återkommer när jag testat fler av deras produkter! Hoppas på å vinna presentkortet så jag kan göra det så snart som möjligt! Extra + i kanten till deras smarta förvaringsburkar som man får proteinet i! :)
Dom leverera även utomlands , till Danmark, Finland, England och självklart Sverige ;)

: ?One Whey® är ett av Europas mest fantasifyllda protein! Inte bara smakerna i sig, man kan även göra en hel del smarrigt som ändå är ett nyttigt val å passar utmärkt under dieter och liknande!
Dom har grymt bra service och snabbleverans ! Och som
Sagt ett plus i kanten för deras smarta burkar! Och även portionspåsarna !;)

Så kom igen nu,besök http://www.fitnessguru.com/ och klicka hem era favoritsmaker!:)

Av Jennifer - 18 augusti 2013 00:35

Började skriva ett inlägg här.. Var nog uppe i två tusen ord. Läste igenom allt och raderade det.
Hur jag än vrider och vänder på det så får jag ändå inte fram mina känslor och tankar angående det här med avel. Och om hur sjuka vi människor är som förstör "våran bästa vän" .
Jag har fortfarande inget hopp om människligheten. Men om några hundra tusen år så ... Ja då vet
Man inte vad som händer ! Ha en fortsatt trevlig natt!

Ovido - Quiz & Flashcards