Direktlänk till inlägg 17 oktober 2015

God kväll, eller gott nytt år?

Av Jennifer - 17 oktober 2015 23:44

Oj, över ett år sedan jag uppdaterade bloggen. Och så mycket som har hänt!
Varför bloggen stendog, beror på många saker. Saker som jag inte riktigt kan förklara själv.

Men får sammanfatta 2015-15 lite snabbt. Ett år som bjudit på höga berg och djupa dalar. Mycket känslor - bra som dåliga. Och många nya stjärnor som tänts på himlen ?

Sommaren 2014 blev vi tre. Lilla Charlie (fervens Fera raven's wing) flyttade hem till oss. Det har tillfört mycket , både prestationsångest och glädje.
Min sista utbildning inom hunderiet gick åt skogen. Vad det beror på kan jag svara på privat, då jag inte vill hänga ut någon.
Jag rivstartade med körkortet, men har ännu inte nått hela vägen fram.
Vi har åkt runt halva Sverige , mer än vad jag någonsin gjort.
Utställningar som "lilla Stockholm"
rasspecial med Paula i Norrköping,
två vändor till Smålands djupa skogar,
Och så vidare.
Har lärt känna många fina människor under denna tiden men även insett vilka som verkligen är ens vänner.

Och vart står jag idag ?
Jag jobbar fortfarande heltid, har kommit igång med min träning med lite hjälp av en spark i rumpan. Du vet vem du är, tack!
Jag har lagt utställningen åt sidan i några månader och ska bara mysa med hundarna.
Jag pluggat fortfarande till körkortet, men har lagt beteende utbildningen åt sidan för stunden.
Jag har dessutom träffat en människa som får mig att le lite extra, även om vi inte känt varandra så länge ... Men det känns som vi alltid känt varandra. Helt otroligt att det kan kännas så !



Ska försöka blogga oftare, kanske inte regelbundet . Men mer än en gång om året '

Good night peeps !


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 2 januari 2020 23:59

Montern är byggd och alla bitar är på plats! Nu hoppas vi att bemanningen och allt annat flyter på fint under helgen också. Jag och Taxen finns till förfogande mellan 9-14 imorgon! Hoppas vi ses på mässan! :D ...

Av Jennifer - 29 december 2019 22:34


Bloggen har ju som sagt varit vilande ett väldigt bra tag. Ändå har jag besökare. Speciellt nu! Vilka är ni egentligen? Synd att man inte kan se vem som läser ! Även synd att bloggen inte är kompatibel med emojis och vissa tecken . Istället blir ...

Av Jennifer - 28 december 2019 22:22

Igår startade vi i fortsättningsklass! Startade helt kravlöst då jag inte ens kollat igenom skyltarna... eller tränat ! Hade mest förhoppningar om att de skulle stanna kvar på banan.typ...? Vi skulle banvandra vid 16.30 men började säkert inte före...

Av Jennifer - 26 december 2019 12:39


Helt sjukt att det gått tre år sedan jag uppdaterade den här bloggen.Helt sjukt att jag dessutom valt att ha kvar länken här på min insta. Helt öppen för alla att se. För allt att rota i mitt gamla och faktiskt privata liv.Dock tror jag inte många ti...

Av Jennifer - 4 januari 2016 23:44

Jepp, ni läste rätt. Tycker ben är ganska tråkigt att träna. Men igår var de ju rätt kul men nya övningar och så där. Nackdelen är ju träningsvärken idag. Övervägde helt ärligt att gå troslös idag, då mina underkläder ligger längst ner i garderoben...

Ovido - Quiz & Flashcards