Direktlänk till inlägg 17 april 2014

Fint erbjudande och en trött torsdag!

Av Jennifer - 17 april 2014 05:16

Vill börja årets skärtorsdag med att dela med mig av det här fina erbjudandet hos zoozoo!
Personligen är jag skitnöjd med både kundservice , leveranser och produkter!
Så därför ska jag dela med mig av ett erbjudande till er, mina läsare här och på fb och IG såklart !
In och kika med er å hoppas ni hittar något som passar er hund/ katt :)
(Bilden på erbjudandet hamnar nog längre ner )

Igår var en helt okej dag, dock så ville inte maskinerna på jobbet vara med oss men sett gjorde inte så mycket när jag fick gå hem och vidare till tånga med "gamla" familjen /mina fina vänner!
Trots att jag och Sonny gjorde slut för över två år sedan så är hans familj fortfarande lika fin och bra. Och dom tillhör mina närmsta vänner än idag! Så tacksam att jag inte bara träffade Sabina utan fick en hel syskonskara med mig på köpet!
Men något jag saknade igår var chiquita.
Taxen fick stanna hemma av olika orsaker men jag tänkte bara på chiquita. Hur hon hade gillat att strosa runt på tånga med en pinne i högsta hugg.
Men så tänker jag, nu skuttar hon nog omkring på en äng hela dagen med 17 tusen pinnar att välja på hela dagen lång. Hon jagar säkert en å annan katt med!
Lite mer än en månad sen du fick somna i mitt knä, och oj vad ont de gör fortfarande.
Hoppas ni har det bra på andra sidan mina små älskade ??

Hur som haver, dags att samla sig igen, mot jobbet och nya utmaningar! Idag är det som sagt skärtorsdag, vilket innebär att helgen blir en långhelg och jag ska bara umgås med världens finaste tax och skämma bort henne tills hon storknar! Och antagligen shoppa på zoozoo! Haha hon kan behöva lite materiel kärlek! Ifall min skulle räcka till? Fast snarare är den nog överflödig!
Men hon verkar älska mig en då!

Men först, lite fransfix i eftermiddag! Äntligen!

Så flyg ny försiktigt till Blåkulla å ha en toppen helg!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 2 januari 2020 23:59

Montern är byggd och alla bitar är på plats! Nu hoppas vi att bemanningen och allt annat flyter på fint under helgen också. Jag och Taxen finns till förfogande mellan 9-14 imorgon! Hoppas vi ses på mässan! :D ...

Av Jennifer - 29 december 2019 22:34


Bloggen har ju som sagt varit vilande ett väldigt bra tag. Ändå har jag besökare. Speciellt nu! Vilka är ni egentligen? Synd att man inte kan se vem som läser ! Även synd att bloggen inte är kompatibel med emojis och vissa tecken . Istället blir ...

Av Jennifer - 28 december 2019 22:22

Igår startade vi i fortsättningsklass! Startade helt kravlöst då jag inte ens kollat igenom skyltarna... eller tränat ! Hade mest förhoppningar om att de skulle stanna kvar på banan.typ...? Vi skulle banvandra vid 16.30 men började säkert inte före...

Av Jennifer - 26 december 2019 12:39


Helt sjukt att det gått tre år sedan jag uppdaterade den här bloggen.Helt sjukt att jag dessutom valt att ha kvar länken här på min insta. Helt öppen för alla att se. För allt att rota i mitt gamla och faktiskt privata liv.Dock tror jag inte många ti...

Av Jennifer - 4 januari 2016 23:44

Jepp, ni läste rätt. Tycker ben är ganska tråkigt att träna. Men igår var de ju rätt kul men nya övningar och så där. Nackdelen är ju träningsvärken idag. Övervägde helt ärligt att gå troslös idag, då mina underkläder ligger längst ner i garderoben...

Ovido - Quiz & Flashcards