Alla inlägg den 14 april 2014

Av Jennifer - 14 april 2014 06:40

Sitter på tåget påväg till jobbet . Hade gärna stannat hemma idag pga alla känslorna som slåss i kroppen just nu.

Helgen som gick bestod av plugg, besöka favorit Paula och plugg.
Plugg delen var uttröttande, delvis frustrerande , delvis bra och delvis ville jag bara få återvända hem. Hem till min safe spot.
Kan väl egentligen inte förklara vad som upprör mig. Är väl bara känslan av att ... Nä jag vet inte.
Dags att ta tag i plugget på riktigt och bli färdig för att kunna bli "ledig" ett bra tag fram över..

Men självklart hade jag lika trevligt å roligt som vanligt hos Paula, Vi åt, pratade hund och jag fick knö med alla hundarna i soffan igen! Tycker verkligen om henne p hennes lilla "familj" ! Så glad att jag fått lära känna dom!

Men nu är tåget framme! Dags för jobb!
Later!

Ovido - Quiz & Flashcards