Direktlänk till inlägg 5 april 2014

Hundigt värre!

Av Jennifer - 5 april 2014 15:49

Som konsument, framför allt när man har en hobby så kan det vara bra att få tips, rekomendationer men även "varningar" för vart och vad man handlar!
Och som ni vet kretsar mitt liv runt hundar hundar å åter hundar. Vad skulle vi göra utan dessa underbara ting?  
Dom ger så mycket!
Men dom kostar en del med, när man somjag provar på många olika leksaker , täcken , godis och annat tugg!
De senaste månaderna har jag kanske handlar lite för mycket men tänke i alla fall dela ut lite ros å ris till vissa saker/ säljare här!

Vi börjar med Zoozoo.com !
Zoozoo har en otroligt bra kundservice, där man blan annat kan kontakta dom på facebook - snabbt och enkelt! Speciellt om man lägger till Jenny Zoozoocom som vän på facebook. Hon är toppen och hjälper till nästan alla timmar på dygnet!
Dom har även en otroligt snabb leverans och levererar dagen efter i princip. Då får man både SMS och mail om att paket är på väg ! Vilket jag tycker är otroligt bra ! Sa jag att dom levererar hem till dörren ? Tummen upp på det!
  En annan bra sak med Zoozoo är att dom kör en kampanj just nu , där  du får första fodersäcken gratis om du prenumerar på foderleverans i minst sex månader . 
Då får man välja foder själv, i deras sortiment såklart men även hur ofta det ska levereras! Kanon bra om man är lite snurrig som mig! 

Fick även ett tips från Jenny på Zoozoo om en hållbar leksak som heter bionic! 
Den ska tydligen vara oförstörbar ( än så länge är det inte ett märke i den ! ) , den flyter i vatten , går att fylla med gotta .. men också att köra i diskmaskinen ! Hur bra är inte det ? 
Synd bara att taxen är lite kräsen och har tröttnat lite på dne efter två veckor.. Om den inte är fylld med gott dvs ! Men den går allt att tugga på ibland med !
Så den skulle jag vilja rekomendera också , för alla tugg-galna hundar där ute ! 

 

Sen skulle jag vilja nämna hööks! De är många hundmänniskor som vet att dom har hundgrejer med, men inte alla ! 
Köpte i alla fall ett nytt, lite tunnare täcke där till taxen i veckan. För att hon fryser så på morgonen .. 
Har båda hurttas regn och värmetäcken men det känns både för varmt och för kallt för den här årstiden. 
Jag har iof ett back on track, men det har jag mest innan/efter träning då hon inte kam varken kissa eller bajsa i det. Så fyndade det här täcket på hööks. endast 279 kr, satt som en smäck  på min nätta tjej! Alldeles perfekt i passformen ! Att det var fint var ju ett plus ! 
Dock så gick ena resåren sönder på bakbenet.. men det kan man ju laga och leva med !
 


Och sist men inte minst , en liten rekomendation om Watson! på facebook.
Det dröjde lite innan man fick första svar, men där efter gick allt fort , både svar på frågor och leverans!
Enda nackdelen är förskottsbetalningen.. Har lite dåliga erfarenheter av det de senaste men de blir det ett helt annan inlägg om ! Watson! leverade sina varor snabbt som tusan och har inte bara viktmaschetter!


   


Hoppas på att kunna erbjuda mer såna här inlägg ! Och är det någon som söker en "testhund" så finns taxen till förfogande !
Trevlig helg allihopa ! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 2 januari 2020 23:59

Montern är byggd och alla bitar är på plats! Nu hoppas vi att bemanningen och allt annat flyter på fint under helgen också. Jag och Taxen finns till förfogande mellan 9-14 imorgon! Hoppas vi ses på mässan! :D ...

Av Jennifer - 29 december 2019 22:34


Bloggen har ju som sagt varit vilande ett väldigt bra tag. Ändå har jag besökare. Speciellt nu! Vilka är ni egentligen? Synd att man inte kan se vem som läser ! Även synd att bloggen inte är kompatibel med emojis och vissa tecken . Istället blir ...

Av Jennifer - 28 december 2019 22:22

Igår startade vi i fortsättningsklass! Startade helt kravlöst då jag inte ens kollat igenom skyltarna... eller tränat ! Hade mest förhoppningar om att de skulle stanna kvar på banan.typ...? Vi skulle banvandra vid 16.30 men började säkert inte före...

Av Jennifer - 26 december 2019 12:39


Helt sjukt att det gått tre år sedan jag uppdaterade den här bloggen.Helt sjukt att jag dessutom valt att ha kvar länken här på min insta. Helt öppen för alla att se. För allt att rota i mitt gamla och faktiskt privata liv.Dock tror jag inte många ti...

Av Jennifer - 4 januari 2016 23:44

Jepp, ni läste rätt. Tycker ben är ganska tråkigt att träna. Men igår var de ju rätt kul men nya övningar och så där. Nackdelen är ju träningsvärken idag. Övervägde helt ärligt att gå troslös idag, då mina underkläder ligger längst ner i garderoben...

Ovido - Quiz & Flashcards