Direktlänk till inlägg 26 december 2019

Förändring

Av Jennifer - 26 december 2019 12:39

Helt sjukt att det gått tre år sedan jag uppdaterade den här bloggen.
Helt sjukt att jag dessutom valt att ha kvar länken här på min insta. Helt öppen för alla att se. För allt att rota i mitt gamla och faktiskt privata liv.
Dock tror jag inte många tittar här!

Mitt liv ser väldigt annorlunda ut nu än vad de gjorde sist när jag skrev.
På både gott och ont !

Det känns som jag utvecklats som person. Tror mer på mig själv och värderar mer vad som gör mig lycklig.
Mitt liv kretsar inte längre kring träning för att göra andra nöjda.
Jag vet att jag väger för mycket och skulle behöva gymmet i mitt liv igen. Men just nu är de inte det viktigaste.

Kommer säkert uppdatera mer om förändringar och annat som hänt med tiden. Men just nu vill jag bara säga hej, och gott nytt år .
2020. Jag är så redo för dig !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 2 januari 2020 23:59

Montern är byggd och alla bitar är på plats! Nu hoppas vi att bemanningen och allt annat flyter på fint under helgen också. Jag och Taxen finns till förfogande mellan 9-14 imorgon! Hoppas vi ses på mässan! :D ...

Av Jennifer - 29 december 2019 22:34


Bloggen har ju som sagt varit vilande ett väldigt bra tag. Ändå har jag besökare. Speciellt nu! Vilka är ni egentligen? Synd att man inte kan se vem som läser ! Även synd att bloggen inte är kompatibel med emojis och vissa tecken . Istället blir ...

Av Jennifer - 28 december 2019 22:22

Igår startade vi i fortsättningsklass! Startade helt kravlöst då jag inte ens kollat igenom skyltarna... eller tränat ! Hade mest förhoppningar om att de skulle stanna kvar på banan.typ...? Vi skulle banvandra vid 16.30 men började säkert inte före...

Av Jennifer - 4 januari 2016 23:44

Jepp, ni läste rätt. Tycker ben är ganska tråkigt att träna. Men igår var de ju rätt kul men nya övningar och så där. Nackdelen är ju träningsvärken idag. Övervägde helt ärligt att gå troslös idag, då mina underkläder ligger längst ner i garderoben...

Av Jennifer - 3 januari 2016 11:22

Nya året rullar iväg med rasande fart! Hoppas på ett bättre 2016, mindre sorg och mer glädje och kärlek. Nyåret spenderades med Paula och christian å deras vänner. Väldigt trevligt faktiskt! Vi åt gott och spelade spel . Skönt med ett nyktert n...

Ovido - Quiz & Flashcards