Direktlänk till inlägg 6 mars 2014

Ups and downs

Av Jennifer - 6 mars 2014 22:07

Livet har sina motgångar. Ibland lite mer nergångar än vad man vill och klarar av.
En sån period har jag nu.

En snabb uppdate. Plugget går sämre än förväntat. Har inte läst en enda bok. Varför? När jag kommer hen från jobbet kämpar jag för att hålla ögonen öppna. För att i alla fall orka aktivera taxen.
Dagtid är verkligen inget för mig.. Det tär verkligen på både kropp och själv. Oavsett vad andra säger.
Som tur är börjar man få lite rutiner, tisdagsträningen, torsdagspromenad osv.
Ska börja få ihop lite tränings tid för mig själv med. Framförallt ork.
Nu har Hjärnkontoret stängt ner och ögonen ska göra detsamma! God natt alla!

Hoppas på att komma på fötter snart igen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 2 januari 2020 23:59

Montern är byggd och alla bitar är på plats! Nu hoppas vi att bemanningen och allt annat flyter på fint under helgen också. Jag och Taxen finns till förfogande mellan 9-14 imorgon! Hoppas vi ses på mässan! :D ...

Av Jennifer - 29 december 2019 22:34


Bloggen har ju som sagt varit vilande ett väldigt bra tag. Ändå har jag besökare. Speciellt nu! Vilka är ni egentligen? Synd att man inte kan se vem som läser ! Även synd att bloggen inte är kompatibel med emojis och vissa tecken . Istället blir ...

Av Jennifer - 28 december 2019 22:22

Igår startade vi i fortsättningsklass! Startade helt kravlöst då jag inte ens kollat igenom skyltarna... eller tränat ! Hade mest förhoppningar om att de skulle stanna kvar på banan.typ...? Vi skulle banvandra vid 16.30 men började säkert inte före...

Av Jennifer - 26 december 2019 12:39


Helt sjukt att det gått tre år sedan jag uppdaterade den här bloggen.Helt sjukt att jag dessutom valt att ha kvar länken här på min insta. Helt öppen för alla att se. För allt att rota i mitt gamla och faktiskt privata liv.Dock tror jag inte många ti...

Av Jennifer - 4 januari 2016 23:44

Jepp, ni läste rätt. Tycker ben är ganska tråkigt att träna. Men igår var de ju rätt kul men nya övningar och så där. Nackdelen är ju träningsvärken idag. Övervägde helt ärligt att gå troslös idag, då mina underkläder ligger längst ner i garderoben...

Ovido - Quiz & Flashcards