Alla inlägg under januari 2014

Av Jennifer - 18 januari 2014 16:39

Söndags natten började med som många av er hört, med utslag. Som utvecklade sig . Var hos både sköterska och läkare.
Läkaren gav mig till slut tavegyl och utslagen var märkbart mindre.
Idag har det kommit tillbaka lite granna. Antingen för att det blir så av medicinen, att set typ måste ut för å bli bättre.
Eller så är det för jag ätit något igen som jag åt förra helgen.
Tänker efter , och inser att jag ätit nötter idag, precis som förra helgen. Men även samma sorts bröd som förra helgen (brödet har jag aldrig ätit förut..) så lutar åt det är något med bröder. Ska fortsätta med medicinen och låta bli brödet nu!

Har även åkt på ryggskott eller satt ischiasnerven i kläm igen. Kände hur livet passerade i revy.
Snälla Sofie tog med sig halva familjen hit igår, kom med mat och sällskap! Guld värd är hon.

Nu ska jag fortsätta hata min smärta och bli arg på killar som inte verkar ta sina förhållanden på allvar! Ta hand om era partners och visa dom den respekt dom förtjänar!

Av Jennifer - 14 januari 2014 21:22

Efter två dagar av soffliggande och kliande eksem skulle jag kunna springa maratonlopp! Eller inte, har fruktansvärt ont i mina leder. Det kan hänga ihop med mina eksem, men det kan också vara kylan.
Huvudet är i alla fall utvilat ! Eller? Snart är det dags för medicin å då kommer jag garanterat somna som en stock! Vilket är otroligt skönt!

Över i alla fall att börja blogga på heltid pga efterfrågan som varit!
Har dock ofta så mycket att göra nu för tiden att jag inte hinner med att skriva inlägg. Men tänkte göra ett försök... Kanske!
Tål att tänkas på i alla fall. Hälsan går före bloggen känner jag.

Ovido - Quiz & Flashcards