Alla inlägg under januari 2013

Av Jennifer - 27 januari 2013 21:32

Nu förstår jag varför vågen inte varit min vän.
Och får numera bara väga mig varannan vecka.
Plus att de kanske blir omläggning V träningen.

Dessutom. Jag är inte längre överviktig! Lycka!!!
Här är bild från dag ett, 15/11-12
Och från 18/1-13
Och det här har jag åstadkommit fettprocent mässigt (minus 4.8%) och muskelmässigt (plus 0.8)

Av Jennifer - 24 januari 2013 21:12

Väg dig aldrig mer än en gång i veckan!
Alltid samma dag!
Lugna ner dig.
Andas
Oroa dig inte
Stressa inte
Gör något åt din mage
Sök hjälp för din handled
Hitta något uppiggande

Av Jennifer - 21 januari 2013 22:09

Ibland blir inte riktig saker som man tänkt sig. Men å andra sidan kanske ödet har bestämt sig för att det ska vara så här. Man gör misstag, och dom lär man sig av.

Vet att jag fortfarande är värdelös på de här med att uppdatera, så var så goda, slå mig på fingrarna!
Nu är de så här att jag har fötterna upp å huvudet ner .
Övertid var enda dag i tre veckor framöver, plus helg jobb. Så lyckliga jag börjar halv fem imorgon bitti. Och nej jag har inte somnat än!
Har dock varit död hela kroppen idag efter att ha ställt om mig, så de blev en tidig vilodag. Och det lagades en del mat istället. Snäll som jag är lagade jag en del mat till Sonny med.
Jag skulle bli en awesome hemmafru! Någon som behöver en ?
Är sjukt nervös inför invägningen på fredag redan nu!!! Hade bara gått ner ett hg sen förra veckan när jag vägde mig i fredags. Men Anders nämnde något smart. Jag mätte ju mig första dagen!! Så sen dag ett 15/11-12, så har jag minskar 6 cm runt midja, mage rumpa å höfter! Glad tjej!
Men på lördag... Då är de formkoll! Ännu värre!!!!
Men ska mysa på restaurang med Emelie efteråt så blir no bra!
Ska även kolla på lägenhet i helgen! Lyckligaste jag! Nä nu måste jag väl sova..
Men först.. Lite bilder!
;)
För att inte glömma att jag gjorde PB i hantel press i söndags med, 15 kg!

Av Jennifer - 14 januari 2013 16:46

Ja, sov ändå som en stock i natt och vaknade av mig självt. Kändes gott. Men blev ändå en massa stress idag.
Och taxen matvägrar. Vet inte varför .. Blir sjukt stressad när hon gör så här. Ska försöka få i henne magmedicinen iaf.
Och det känns som det är en evighet kvar innan vi slutar. Suck.

Av Jennifer - 13 januari 2013 16:12

Ja träningen har fått sig en fetsmäll med 1,2+ på vågen förra veckan!
Men i fredags var dom extra kilona borta iaf!
Har tränat som en tok. Å varit sjukt
Motiverad!
Nu är det dags för en ny vecka mes träning!

Ska även komma igång med tävlingslydnads träningen med taxen! Vi ska tävla i år!

Var ett tag sedan jag skrev så slänger upp några snabba punkter om vad som hänt det senaste
-taxen har åkt på stryk igen, blev några veterinärbesök ..
-vi stod i amstaff montern på My dog, gick skit bra! Även om taxen sov nästan hela tiden.
- pluggandet har börjat igen! Så jävla roligt!!
- och så har jag jobbat lite extra på Åby

Glömde säkert massa roligt, men sånt är livet ;)
BILDBOMB!

Ovido - Quiz & Flashcards