Alla inlägg den 26 november 2012

Av Jennifer - 26 november 2012 19:58

Nog första gången i mitt liv som jag inte vill ha fredag. Fick min ledighet bekräftad, för att gå på begravning.
För att begrava någon jag delat många roliga och samtidigt dåliga stunder med. En kille i tjugo års åldern som valde allt lämna jorden alldeles för tidigt.. Varför Pierre?
Vi har säkert inte pratat på ett helt år, men de är inte fören nu som jag faktiskt tänker efter. Varför va vi ens " osams"? Vi hade ju ofta roligt ihop.. För att vara helt ärligt har jag nog sagt massa dumma saker om dig, varför vet jag inte. Jag var väl arg..
Men de fanns egentligen inget att vara arg över, för du hade så himla rätt. Han var inte bra för mig, precis som du sa.
Men nu är jag faktiskt arg, arg på dig som gjorde så här!
Vet du hur många som gråter? Saknar å älskar dig? Kan inte ens föreställa mig deras smärta.


Idag blev de ingen träning, att gå upp 03.30 tärde på kroppen. Ska komma ifas nu tänkte jag, sova tidigt. Eller i alla fall försöka. Börjar nog tidigt imorgon med så. Uh..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards