Alla inlägg den 24 november 2012

Av Jennifer - 24 november 2012 18:22

Har haft en sån himla bra dag! Varit i Kristinehamn Karlstad med Josefin! Träffat Jenny , Ola å deras godingar men även träffat marly, Josefins kanske blivande hund!
Dom verkade klicka rätt bra till slut å alla parter känner sig nöjda :) ska upp om två veckor igen å träffa han igen!

Var så himla nervös inför idag.. Att Jenny å Ola skulle tänka " vad har hon gjort med taxen? De är inte taxen som vi känner"
Just eftersom att jag vet hur mycket dom tycker om henne.
Men de släppte väldigt fort när dom berättade hur fin hon var, hur nöjda dom var med mig å min insats. Att do tyckte att jag tog väl hand om henne å gjorde ett bra jobb.
Blev nästan lite tårögd! Åh! Dom är verkligen så himla bra dom dära Jenny å Ola asså!

Är lite extra glad över att Josefin kanske tar marly! Ännu en hundtokig vän, å att han är kullbror till taxen gör de inte sämre!

Och ätardagen har varit kanon bra hittills å jag har ändå inte alls ätit mycket , men ändå skönt att ha en sådan dag!

Imorgon hoppas jag på fint väder så ska jag inviga kickbiken med taxen! Ska bli så himla skoj!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards