Alla inlägg den 22 november 2012

Av Jennifer - 22 november 2012 21:34

Imorgon är de första vägniingen, mätningen, fotandet och uppdateringen till Anders... Tänk om INGET hänt?!?!

Kanske uppdaterar med resultat imorgon!
Så länge får ni nöja er med bilder från dagen!:)


Btw så blev de ett helt ok axel/ tricepspass trots den låga energinivån

Av Jennifer - 22 november 2012 19:54

En helt död å trött Jennifer lämnar nu Vårgårda. Blir att gå ut med hundarna, å bege sig direkt till gymmet för att bara kunna slappa å ta de lugnt sen.
Så himla trött idag alltså.. Somnade nästan under kursen. Var tvungen att gå ut en sväng ur salen.
Vet inte vart min energi tog vägen alltså. Helt jävla slut.

Har fått en annan syn på saker å ting, men å andra sidan så kändes de som jag fick mig en käftsmäll angående valet av foder till taxen. Men men sånt är väl livet.

Ska dock krama om min lilla korv en, två kanske till och med tre gånger extra idag..

"Det känns så skönt och komma hem
För när du ser mig, blir du lycklig
Om du känner dig ensam, öppna dig då
Dela med dig av känslan, jag kan nog förstå

Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går.
Om ditt hjärta slår, kommer jag känna av din själ vart jag än går.
Vart jag än går, vart du än går

Du vilar här på mitt bröst
För mig är du livet, men jag tar dig för givet.
Förlåt jag kan vara dum
När du i disträheten tätnar
Men jag hör dig"

Av Jennifer - 22 november 2012 07:13

Sitter på tåget med Sofie å sorro ner till Göteborg!
Sjukt länge sen man satt på tåget ner till Göteborg vid den här tiden.. Men de är väl inget som har förändrats. Nya tåg bara, men samma gamla folkmängd och tågbekymmer! Yeah!
Sen blir de buss vidare till tagene! Har dock inte bestämt oss för ville än..

Dagen började bra dessutom.. Halva min drink rann ut över diskbänken. Råkade vrida av mixern på fel ställe. Bra Jennifer , bra.
Men men ! Så är de väl när man är trött å inte sovit så många timmar.
Kommer bli en lång dag , lite sömn, mycket plugg å långt mellan måltiderna för att matcha träningen ikväll!

I R awesome!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards