Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Jennifer - 3 juni 2013 14:29

Både ja och nej. För cirka två månader sen så skadade jag ryggen i ett marklyft. Och läkarrädd som jag är slapp jag åka in och ringde bara akuten. Dom sa vila och värme. En månad senare insåg jag att det här inte var hållbart, men ville verkligen inte till sjukhuset. Fick tag i en Naprapat som kände över min kropp.
Diagnosen blev en muskelskada, och ytligare en månads vila.
Han hittade även muskelknutor här och var på hela min kropp, bl.a Höfterna och övre delen av ryggen där mina största bekymmer tydligen var egentligen. Han kom även fram att jag var alldeles för rörlig för mina muskler, och det förklarade varför jag ibland ramlade ur soffan när jag reste mig.
Jag är alltså en blandning av muskelknutor , korta muskler och en liten sned kota!
Men vet ni? I skrivande stund är jag på gymmet! Sitter på cykeln efter ett bröst och axelpass! Känns förjävla gott!

Något annat som känns jävligt bra är tt jag klarade teoretiska provet med! Så nu är jag mera certifierad almänlydnadsinstruktör med kunskapen att starta hunddagis! Finally! Så jävla bra är jag!

Ovido - Quiz & Flashcards