Direktlänk till inlägg 17 februari 2013

En grå söndag.

Av Jennifer - 17 februari 2013 13:25

Vilken helg. Egentligen har de väl hänt både massor och inget alls.
Miste någon jag trodde var en av mina bästa vänner. Ack så fel man kan ha.

Har även insett att jag slltid försöker vara alla till lags, speciellt en person. En person som jag vill ska vilja ha mig. Men hur jag vänder å vrider på det så kommer jag aldrig att passa in i hans mall om den perfekta flickvännen.
Känner verkligen hur hela magen vrider sig när jag tänker på det.
Hur ensam jag känner mig när jag verkligen har förlorat det viktigaste i mitt liv.

En dag ska jag väl komma över det. Visst, jag kan stå på mina egna två ben och leva utan honom om de vore så. Men jag vill inte.
Jag har verkligen hittat någon som betyder världen för mig . Någon jag kan dela allt med. Någon som är lika knäpp å konstig som mig. Någon som förstår mig.
Hindret är väl att jag är jag och inte den där snygga tjejen med silikon som stolt visar upp sig å tar plats.
Det är inte jag.
Jag jobbar varje dag på mitt självförtroende, och kommer säkert alltid att få göra.

Kommer inte på något annat sätt att få utlopp för mina känslor än att skriva on dom. För till gymmet kan jag inte gå. Hatar verkligen att vara sjuk. Det gör mig vara deppig som ni ser. Känner mig extra tjock å ful såna här dagar.

Är extra ledsen över att Elin ska flytta. När man väl träffar en sån bra människa så ska hon flytta, utomlands dessutom. Kommer å sakna dig knasboll.

Hemska gråa söndag.

 
 
Ingen bild

Madde

17 februari 2013 17:21

Gummsii.. Vet att de är jobbigt, men en dag kommer du hitta nån annan. Kan mannen inte acceptera dig som den du är så är det inget att satsa på. Jag lovar dig om du bara vågar titta så kommer du se att de är så många andra som finns där ute:)

 
Ingen bild

Anders

18 februari 2013 01:20

Hejsan!
Har precis hittat din blogg via din instagram profil. Grymt jobbat med din träning. Det är alltid peppande att se någon få fram så fina resultat. Hoppas de fortsätter gå bra för dig!

Jennifer

18 februari 2013 13:35

Tack! Vad heter du på insta? :) alltid kul att kunna peppa andra!

 
Ingen bild

Anders

18 februari 2013 14:09

Varsågod :) Caim1 heter jag där.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 2 januari 2020 23:59

Montern är byggd och alla bitar är på plats! Nu hoppas vi att bemanningen och allt annat flyter på fint under helgen också. Jag och Taxen finns till förfogande mellan 9-14 imorgon! Hoppas vi ses på mässan! :D ...

Av Jennifer - 29 december 2019 22:34


Bloggen har ju som sagt varit vilande ett väldigt bra tag. Ändå har jag besökare. Speciellt nu! Vilka är ni egentligen? Synd att man inte kan se vem som läser ! Även synd att bloggen inte är kompatibel med emojis och vissa tecken . Istället blir ...

Av Jennifer - 28 december 2019 22:22

Igår startade vi i fortsättningsklass! Startade helt kravlöst då jag inte ens kollat igenom skyltarna... eller tränat ! Hade mest förhoppningar om att de skulle stanna kvar på banan.typ...? Vi skulle banvandra vid 16.30 men började säkert inte före...

Av Jennifer - 26 december 2019 12:39


Helt sjukt att det gått tre år sedan jag uppdaterade den här bloggen.Helt sjukt att jag dessutom valt att ha kvar länken här på min insta. Helt öppen för alla att se. För allt att rota i mitt gamla och faktiskt privata liv.Dock tror jag inte många ti...

Av Jennifer - 4 januari 2016 23:44

Jepp, ni läste rätt. Tycker ben är ganska tråkigt att träna. Men igår var de ju rätt kul men nya övningar och så där. Nackdelen är ju träningsvärken idag. Övervägde helt ärligt att gå troslös idag, då mina underkläder ligger längst ner i garderoben...

Ovido - Quiz & Flashcards