Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Jennifer - 13 februari 2013 13:02

Har tappat motivationen just nu känner jag, bara plus på vågen, smärta i nacke å huvud och en förkyldning på ingång.
Känns verkligen skit. Har till och med fuskat denna veckan. Känns ännu mer skit.
Anyways, imorgon är de alla hjärtans dag! Hur firar ni? Jag ska kramas med min tax, My one and only love!
Hade självklart varit mysigt med en dejt , en blommor eller två eller vara få kramas lite. Men nä. Så bra har jag det inte!

Och snart börjar nedräkningen! Snart är det dags att flytta! Är så super exalterad över det! Kollade på soffa å säng igår som ska beställas på lördag! Glad tjej!:)

Av Jennifer - 13 februari 2013 13:01

Har tappat motivationen just nu känner jag, bara plus på vågen, smärta i nacke å huvud och en förkyldning på ingång.
Känns verkligen skit. Har till och med fuskat denna veckan. Känns ännu mer skit.
Anyways, imorgon är de alla hjärtans dag! Hur firar ni? Jag ska kramas med min tax, My one and only love!
Hade självklart varit mysigt med en dejt , en blommor eller två eller vara få kramas lite. Men nä. Så bra har jag det inte!

Och snart börjar nedräkningen! Snart är det dags att flytta! Är så super exalterad över det! Kollade på soffa å säng igår som ska beställas på lördag! Glad tjej!:)

Ovido - Quiz & Flashcards