Alla inlägg den 3 januari 2016

Av Jennifer - 3 januari 2016 11:22

Nya året rullar iväg med rasande fart!
Hoppas på ett bättre 2016, mindre sorg och mer glädje och kärlek.

Nyåret spenderades med Paula och christian å deras vänner. Väldigt trevligt faktiskt! Vi åt gott och spelade spel . Skönt med ett nyktert nyår, men kändes ändå som jag vaknade bakfull.
Luktade bakfull, smakade bakfull och mådde bakfull. Migränen gjorde sig påmind och har suttit i , i flera dagar. Tack o lov är det mest lite molnande huvudvärk nu bara.

Idag provade jag något nytt på gymmet. Barfota-böj!
Efter massagen har jag fått börja om med allt som heter benträning. Så tänkte även prova på ny teknik!
Så barfota blev det, eller ja ... Jag hade givetvis strumpor . Helt barfota borde förbjudas på offentliga platser.
På med knästöd och av med dojorna å böj!
Hela 30kg klarade jag. Kände mig lite smått värdelös. Men knäna gjorde i alla fall inte ont och de kändes bra. Resten av passet blev till att prova på nya övningar , vilket var jäkligt roligt faktikst ! Behöver verkligen variera min träning.

Nu är det dags att fixa det sista på flyern inför My dog som drar igång den 7e januari! Vi ses väl där ? Besök amstaffklubbens monter och kom å se något vackert! Inte bara hundar och oss personal, utan vår monter! Något speciellt med den i år. Men vad de är får ni se på plats !

Ciao Bella!

Ovido - Quiz & Flashcards