Alla inlägg den 12 december 2012

Av Jennifer - 12 december 2012 20:38

 

 

eller vad säger ni ?

Av Jennifer - 12 december 2012 14:34

Ligger i soffan med feber å halsont. Typiskt att de skulle komma precis innan första formkollen.
Ställde mig på vågen igår eftermiddag å den visade +2kg, och vägde mig i morse å då visade den samma som förra veckan .
Alltså har de inte hänt något sen förra veckan. Men å andra sidan har jag/kommer jag missa två träningsdagar.
Å kan man verkligen gå upp två kg på en dag för att sen hamna på sin vanliga vikt på morgonen? Några hekto kan jag acceptera, men 2 kg?!?!
Då kommer den ju visa +2kg på formkollen imorgon. Värdelöst? Hoppas iaf fettprocenten har minskat och att Anders är nöjd!
Här är en bild från dag ett och en efter tre veckor, skillnad? Eller vad säger ni?
Jag stirrar mig blind å känner mig lika tjock å plufsig som vanligt..

Ovido - Quiz & Flashcards